pátek 16. listopadu 2012

Moje malé radosti

Taky se tak rádi procházíte v Ikea a nakupujete maličkosti? Pro mě je to vždycky relax, okukuju co by se mi hodilo domů a v oddělení dekorací nasávám vůně! Prý se traduje, že nelze odejít bez toho, aniž by si člověk koupil svíčky. A víte co, já tam teď byla a koupila je taky:). Té omamné vůni se prostě nedá odolat. Do košíku jsem přihodila ještě pár dalších věcí, které už jsem buď měla vyhlédnuté nebo mi padly do oka na první pohled. Tyhle maličkosti mi teď doma dělají radost.

° zapékací mističky na créme brulée, který toužím vyzkoušet.
° forma pro moje sladké i slané koláče.
° dva hrnečky v pudrových odstínech na všechny moje zelené, bílé a ovocné čaje.
° povlečení s kytičkami pro můj růžový spánek.
° hnědé svíčky, vonící po skořici, pro provoněný podzim a bílé, s vůní vanilkové zmrzliny, pro voňavou zimu.




Žádné komentáře:

Okomentovat