úterý 6. listopadu 2012

Úkoly na měsíc LISTOPAD


Rozhodla jsem se, že si na každý měsíc určím konkrétní úkoly, které společně povedou k tomu, že postupně trochu pozměním svůj životní styl. Tyhle listopadové mi poslouží jako základní pilíře, ke kterým budu každý měsíc přidávat nějaký další úkol. Doufám, že takhle pomalu  a postupně to půjde líp než kdybych chtěla všechny změny, které mám v hlavně, uskutečnit naráz.
 
1) Protahování
Už mě přestaly bavit zkrácené svaly a ztuhlá záda, a chci s nimi zatočit pravidelným protahováním. Inspirovala jsem se u Lili a rozhodla se začít podle videa se superpružnou slečnou.
Jak často: nejlépe každý den - minimálně 6x týdně


2) Pitný režim
Pijete dost? Já ne. A přitom slyším ze všech stran, jak dostatek tekutin pomáhá s hubnutím a výrazně zlepšuje pleť. Jenže já prostě nemám žízeň, a tak přísun tekutin zanedbávám a ani náhodou se denně nepřiblížím k doporučovaným dvěma litrům. Na listopad si tedy ordinuji vypít denně nejméně 4 hrnky (mám takové větší, odhadem přes čtvrt litru) neslazených nápojů. Sice to ještě není, kolik by to mělo být, ale zatím mi jde hlavně o to, si na zvýšený příjem tekutin navyknout.
Jak často: Každý den!

3) Pohybová aktivita
Další můj kámen úrazu. Pravidelný pohyb u mě doteď neexistoval. Dobře, občas jsem praktikovala nějaké posilování, občas jsem šla na delší procházku se psem a občas (cca tak 6 ročně:) ) zaskočila na nějakou tu studiovou hodinu. Pravidelnost byste ale u mě hledali marně. A to je to, co chci změnit. Chci z pohybu udělat nepostradatelnou součást mého života. Protože u mě není problém to, že by mě pohyb nebavil, u mě je problémem má lenost. Začnu pozvolna a budu prostě dělat to, na co budu mít ten den náladu, ať už to bude ostřejší procházka se psem, fitbox nebo poskakování podle videa.
Jak často: 5x - 6x týdně

+ Omezení sladkých, tučných a nezdravých jídel
Jak jsem říkala, dieta není můj cíl, proto je tohle pouze bodem navíc, nikoliv  úkolem, který chci plnit do puntíku.

Žádné komentáře:

Okomentovat