pátek 16. listopadu 2012

Výsledky nr. 1

Mám za sebou prvních 14 dní nového režimu. A jak mi to šlo? Popravdě nic moc, nemůžu říct, že bych se sebou byla zvlášť spokojená.

1) Protahování                 10/12
Se zlepšováním flexibily jsem se poprala docela dobře a už na sobě vidím i drobná zlepšení. Při cvičení podle videa už dokážu lépe provádět jednotlivé pozice a cítím, že svaly (hlavně na nohách) už nejsou tak zkrácené jako na začátku.

2) Pitný režim                   10/14
Na změněný pitný režim jsem si taky poměrně rychle navykla. Pomáhá mi v tom fakt, že nastalo moje "čajíčkové" období. Jakmile přijdou tyhle sychravé dny, ve velkém nakupuju hlavně ty sypané a mám je pořád po ruce.

3) Pohybová aktivita        4/10
V tomhle bodě jsem úplně a totálně selhala a rozhodně se musím polepšit. Sice jsem pár dní nemohla zatěžovat jednu nohu, což mě omezovalo v tom co jsem chtěla cvičit, ale určitě jsem si mohla najít jinou aktivitu.

Moje aktuální váha:                   55.4 kg

Žádné komentáře:

Okomentovat