středa 19. února 2014

Filmotéka

Poslední dobou se mi často stává, že bych chtěla kouknout na nějaký film, ale chybí mi inspirace. Prostě nevím co by. A kdyby jste taky nevěděli co by, zkuste mrknout co jsem v poslední době viděla já.

Voda pro slony (2011)
První film, ve kterém jsem kromě upírské ságy viděla hrát Roberta Pattinsona. A kupodivu tady se mi jeho  výkon celkem líbil (na rozdíl od upírů, kde jsem mu nevěřila ani nos mezi očima). Střihl si veterináře, který začne pracovat v cirkusu, kde je krasojezdkyní Reese Witherspoon a cholerickým a sadistickým ředitelem Christoph Waltz. Zápletka trochu průhledná, Reese to dá dohromady s Robertem samozřejmě. Film má působivou výpravu, hezky se něj kouká, konečně něco co mi nepřipadalo jako slaboduchá, sladkobolná romance, ale film, který ve mě zanechal nějaký  zážitek. A jako bonus báječná slonice Rosie.
hodnocení na ČSFD: 74%

 zdroj Photo © Fox 2000 Pictures
Velký Gatsby (2013)
Už jsem si zvykla, že filmy ve kterých hraje Leonardo DiCaprio nebývají špatné. A tohle nebyla výjimka. Hrozně se mi líbilo svižné, místy až bláznivé zpracování příběhu, včetně na první pohled se nehodící, hudby . Výprava monumentální a DiCaprio to zahrál skvěle. Jsem barbar a nikdy předtím jsem nečetla Fitzgeraldovu knihu, takže pro mě byl konec překvapivý a způsob, kterým se na konci zachovala Daisy (Gatsbyho milovaná) naprosto šokující.
hodnocení na ČSFD: 73%

zdroj Photo © Warner Bros. Pictures / Matt Hart
Žena v černém (2012)
Na horory se nikdy, ale vážně nikdy nedívám, nerada se bojím. Ženu v černém jsem ale viděla v divadle a byla z ní unešená. Takže jsem se hecla a film pustila. A pak si nadávala, protože jsem se při vzpomínce na tenhle film bála ještě měsíc po shlédnutí. Blata v mlze, pekelně strašidelný starý dům, hrůzná úmrtí, podivné zvuky a ze všeho nejhorší kývající se a hrající ďábelské hračky. Brrr. Už nikdy žádný horor. To ale nic nemění na tom, že příběh je fakt dobrý. Trochu se mi tam nehodil Daniel Radcliffe, prostě si neumím představit, že by to byl taťka od dítěte. Ale to je spíš můj problém.
hodnocení na ČSFD: 71%

zdroj Photo © Momentum Pictures
Jasmíniny slzy (2013)
Asi už jste to všichni viděli dávno. Já až minulý týden. A vůbec nevím co si o tom myslet. Na jednu stranu se mi film líbil, na druhou jsem se občas nedokázala ubránit dojmu, že se lehce nudím. Jasmínina sestra a její nápadníci byli tak primitivní až to bolelo -  i když to byl určitě záměr, celou dobu mě tyhle postavy děsně štvaly. Celý příběh mi nakonec přišel tak nějak  bez rozuzlení a to nemám v oblibě, ale rozhodně nemůžu říct, že to bylo špatný. Rozporuplné pocity.
hodnocení na ČSFD: 74%

zdroj Photo © Merrick Morton
Jaký film v poslední době zaujal vás? Těším se na vaše doporučení.

Londie

Žádné komentáře:

Okomentovat